Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Dagens yngelbilder

Ikväll behagade ynglen att visa upp sig lite. Det är ett tiotal som jag säkert kan se, kan nog finnas fler mindre som krypit undan lite mer.

Jag får inte till den här krispiga skärpan jag vill ha på dom. Dom ligger på botten och jag är tvungen att fota lite snett neråt in i akvariet för att inte få ynglen skymda av en siliconkant som går en bit upp på frontrutan. Det gör att jag tappar en hel del skärpa mot att fota i rät vinkel mot glaset.

januari 24, 2010 - Posted by | akvaristik

4 kommentarer »

  1. Dom är ganska söta ändå 😀

    Kram

    Kommentar av CD | januari 25, 2010 | Svara

    • Kul att du tycker det, och dom blir bara sötare och sötare när dom växer till sig lite.

      Kramisar!

      Kommentar av sonjac | januari 25, 2010 | Svara

  2. Verkligen skoj att få följa med utvecklingen av ynglen. Inte utan att jag blir sugen på att skaffa några Corydoras-malar.

    Kommentar av Micke | januari 25, 2010 | Svara

    • Det är verkligen sympatiska malar, dagaktiva och snälla.
      Jag kommer fortfarande ihåg den enormt snygga bilden på C.sterbaigruppen över löv som du tävlade med på Zoopet, en så otroligt snygg bild.

      Kommentar av sonjac | januari 25, 2010 | Svara


Kommentera

