Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Vårgårda 2009

03-blogg-7581

Nu är vi nere i… Trollhättan. Vi har varit i Vårgårda och hängt upp NaturfotoForums utställning, kikat på andras bilder, minglat lite med folk och ätit.

Nu har vi checkat in på Scandic i Trollhättan. Vi hittade inget närmare men det är ok. Rummet är trevligt med fin utsikt över kanalen och själva hotellet ska ha väldigt fina takmålningar i ett ”trapphus” som vi ska kika lite på.

Jag blev väldigt glad när jag såg att Brutus Östling skulle ha ett bord helt nära NFFs utställning. Jag tänkte att då är julklappsproblemen lösta om jag köper en eller två av hans nya fågelbok, gärna signerade. Men så fick vi höra att han ligger sjuk hemma och inte kan vara med 😦 Hoppas Brutus kryar på sig och jag hoppas också på att han finns i Älvsjö om två veckor på fotomässan. Jag hoppas också att jag kan gå på den, på måndag för jag veta när operationen blir av.

oktober 30, 2009 - Posted by | utställningar

7 kommentarer »

  1. Spännande och inspirerande med fotoutställningar. Enda nackdelen med dem är att jag brukar ha svårt för att komma iväg. Beundrar fortfarande mig själv för att jag lyckades disciplinera mig att gå på två stycken för sådär två månader sedan. 😉

    Kommentar av Staffan H | oktober 31, 2009 | Svara

  2. Hej Sonja… har suttit och läst igenom alla dina inlägg nu och jag hoppas, hoppas att allt kommer att ordna sig till det bästa. Jag blir så ledsen och tycker så synd om dig. Det var roligt att träffa dig och Janne igen – och glad blev jag för kommentaren om min lilla film.

    Jag håller en tumme hårt och hoppas allt går bra!!

    Många kramar!

    Kommentar av Malin H | november 1, 2009 | Svara

    • Tack ska du ha Malin.
      Jo jag kom ju på att jag glömde nämna filmen då vi sågs inne i sporthallen, jag kunde bitit tungan av mig för det.
      Tur att jag sprang på er igen så jag kunde berätta hur mycket jag tyckte om den.

      Det är lite nervöst nu, imorgon kl 11,15 ska jag vara på Karolinska för att få besked och tid för operation.

      Kramar tillbaks!

      Kommentar av sonjac | november 1, 2009 | Svara

  3. Då ska jag tänka på dig Sonja, kl 11.15. Kram igen!!

    Kommentar av Malin H | november 1, 2009 | Svara

    • Tack Malin. Jag kommer att uppdatera här så fort det är möjligt.

      Kram!

      Kommentar av sonjac | november 1, 2009 | Svara

  4. Tänker på dig väldigt mycket just nu, hoppas du får sova bra på sjukhuset och att allt går väl

    Många många kramar till dig!!

    Kommentar av Malin H | november 2, 2009 | Svara

    • Tack Malin, du är så rar 😀
      Kramisar!

      Kommentar av sonjac | november 3, 2009 | Svara


Kommentera

