Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Ännu snabbare ryck…

BIQRtjVgjv

Jag fick kallelsen till Karolinska i brevlådan nyss, och dom har ändrat dag till måndag 2/11. Det är bra… men nog känns det liiite oroande att det är så fantastiskt bråttom. Har dom hittat någonting riktigt, riktigt illa eller är det ”bara” en bättre återbudstid jag fick?

Jag ska vara där 11,15 och det ska ta 2-4 timmar där jag får träffa läkare och narkosläkare mm och få reda på operationsdatum. Jag fick en massa papper som ska fyllas i.

Och så har jag hängt ut två av mina fröautomater. Jag hann knappt gå in innan de tre första talgoxarna satt där och mumsade för fullt 😀 Härligt, jag älskar alla fåglar.

… och NU sitter en av mina härliga skator i busken och äter solrosfrön 😀

oktober 29, 2009 - Posted by | fåglar, sjuk

5 kommentarer »

  1. En väldigt vacker bild.
    Tänker på dig… Men vi ses ju i Vårgårda.
    Har inte börjat mata in mina fåglar än, men det är nog dax snart.
    /P

    Kommentar av Per | oktober 29, 2009 | Svara

  2. Snygg bild!

    Jag har läst inläggen om röntgenundersökningarna och allt det andra. Något säger mig att ett och annat kanske kommer att vara mindre kul, men jag är övertygad om att allt kommer att gå bra.

    Heja dig!

    Kommentar av Staffan H | oktober 31, 2009 | Svara

    • Tack Staffan 🙂

      Kommentar av sonjac | oktober 31, 2009 | Svara

  3. En mycket BRA bild!

    Kommentar av Bo Strömberg | oktober 31, 2009 | Svara

    • Tack ska du ha Bosse. Jag blir verkligen glad när folk gillar tågbilder 🙂

      Kommentar av sonjac | november 1, 2009 | Svara


Kommentera

