Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Är det inte måndag snart…

lf1ETzjudK

Jag jobbar hela helgen och på måndag ska jag till Karolinska för en undersökning till och för att få provsvaren. Då får jag också veta när operationen blir och hur omfattande den blir… jag vill att det ska vara måndag NU! Det är lite jobbigt att vänta.

Bilden ovan har jag fått till genom kameralek i baksätet på en bil på väg till Kråkenes, Norge, för några år sedan. Det är ingen dubbelexponering, bara lång slutartid och kamerarörelse.

oktober 24, 2009 - Posted by | sjuk

7 kommentarer »

  1. Jösses vilken läcker bild!

    Kommentar av Fredrik | oktober 25, 2009 | Svara

  2. Sjukt läcker!
    Om uttrycket tillåts? 😉
    Lycka till på måndag! Det går bra!!

    Kommentar av Stefan Pettersson | oktober 25, 2009 | Svara

  3. Tack ska ni ha. Sjukt läcker var ju extra roligt Steffe 😉
    Jag vet inte riktigt hur det kunde bli så att ”strecken” i bilden inte är parallella, det är bara en exponering. Fast bilen rörde sig förstås, kanske beror det på det.

    Kommentar av sonjac | oktober 25, 2009 | Svara

  4. Underbar bild Sonja! Sagovackert!

    Nu är det måndag och jag hoppas du snart får veta hur det blir med allt. 🙂

    Kram från mig i Mullsjö!

    Kommentar av Malin Hellesø | oktober 26, 2009 | Svara

    • Det gick väl sisådär. Skrev precis ett nytt inlägg om läkarbesöket.

      Kramar tillbaks!

      Kommentar av sonjac | oktober 26, 2009 | Svara

  5. Mycket vacker bild! Jag har också fastnat för långa exponeringar och nu under hösten känns det väldigt optimalt med alla färger.

    Hoppas verkligen att allting går bra med operationen och vidare behandling! Lycka till.

    /Carl

    Kommentar av Leonard | oktober 27, 2009 | Svara

    • Ja precis så är det, ljuset är sparsammare så det är lättare att få till de långa tiderna och färgerna är mer varierade.

      Kommentar av sonjac | oktober 28, 2009 | Svara


Kommentera

