Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Hägrarna i Råstasjön

hager-Rastaslon-7502

Jag har nog fått sömnrubbningar, blir trött vid 21-22-tiden och stupar i säng. Sen vaknar jag vid 6-tiden, skumt 😉 Men det blir mycket dag innan kvällen liksom.

Idag åkte vi till Råstasjön bara för att promenera ett varv runt. Kamerorna hängde med men jag tog bara mitt 150-macro. Givetvis fanns hägrarna på plats. Vi funderar på att åka dit lite tidigare ändå i morgon med fågelgluggarna och försöka få lite närmare bilder på hägrarna med fina höstfärger bakom. Det ska visst bli bättre väder också.

oktober 17, 2009 - Posted by | fåglar

2 kommentarer »

  1. Läste ett inlägg från Janne på NFF om dig…
    Vill passa på och ge dig en varm hälsning, lite extra mycket SISU (om du inte har så det räcker) – och sedan lovar du mig att berätta för mig sedan att allt gick hur bra som helst!

    Det är en order! 🙂

    Kommentar av Terje Hellesø | oktober 17, 2009 | Svara

    • Japp, jag lovar att berätta 😀
      Tack ska du ha Terje.

      Kommentar av sonjac | oktober 17, 2009 | Svara


Kommentera

