Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Det är lite synd om mig…

CrpyOd3kss

Jag har råkat ut för någonting konstigt. Min mage har svullnat upp så det ser inte klokt ut, och så har jag hostat i någon månad.

Idag tog jag mig i alla fall till min husläkare och hon skickade mig vidare till lungröntgen och ultraljud. Dom hittade en cysta på ena äggstocken och vätska i buken och nere i ena lungspetsen. Inte undra på att jag hostar 😀

Min läkare skulle ringa runt och rådda lite så skulle hon återkomma idag, det måste kollas upp bättre och vätskan, och gärna cystan, ska bort. Kanske därför jag haft så pass ont i ryggen också?

Ja, ja… en dag i taget, det blir nog bra 😀 Jag är en rätt optimistisk person i grunden 😀

oktober 13, 2009 - Posted by | sjuk

8 kommentarer »

  1. Usch då! Vi håller tummarna på att det löser sig snabbt och smidigt!

    Kommentar av Fredrik Mörk | oktober 13, 2009 | Svara

    • Tack Fredrik! Det går säkert bra 😀

      Kommentar av sonjac | oktober 13, 2009 | Svara

  2. Nämen va träligt…hoppas hoppas bara att det inte är något jätteallvarligt!! Håller tummar för att det ska gå bra för dig!
    Ulla var till tandis förut…9000 peng… 😦 ..men det får lösa sig…värre saker finns det…

    Kommentar av Steffe | oktober 13, 2009 | Svara

    • Det blir nog bra, jag fick en akuttid till Karolinska i morgon kl 08 😀
      Ja hu för tandläkarräkningar 😦 Jag ska dit någon gång i slutet på månaden.

      Kommentar av sonjac | oktober 13, 2009 | Svara

  3. Tur att du kom iväg då o fick det kollat. Krya på dig!

    Kommentar av Maria | oktober 13, 2009 | Svara

    • Tur är nog rätt ord 😉 Jag är som en envis gris när det gäller om jag är sjuk eller inte… ”inte” säger jag. Lotsas man inte om det så finns det inte. Sk-tdumt, jag vet.
      Tack Maria!

      Kommentar av sonjac | oktober 14, 2009 | Svara

  4. Usch… jag hoppas vekrligen att detta går bra!!

    Kramar!

    Kommentar av Malin Hellesø | oktober 16, 2009 | Svara

    • Tack Malin!
      Kramisar!

      Kommentar av sonjac | oktober 16, 2009 | Svara


Kommentera

