Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Vägarna stängda på Island

Vägstatus-Island-20091004

Jag går in och kollar vägstatus på Island då och då. Nu senast var det för någon vecka sen, eller lite mer.

Men idag såg jag att inlandets vägar är avstängda. Det har varit en del snöande där på senare tid har jag sett, vet ej om dom är stängda till nästa sommar från nu. Jag ska hålla lite extra koll.

Sidan jag håller koll på har adressen: Här Man klickar runt lite så hittar man lätt rätt.

Island-väder-091004

Och så här såg det ut på väderkartan ungefär samma tid idag. Länken till Islands väder är här och man klickar runt lite där också för att lätt komma rätt.

oktober 4, 2009 - Posted by | Island, Island-vägstatus

2 kommentarer »

  1. Hej Sonja.

    – roligt att få lite rapport från Island. Var där själv 2006. Ett helt fantastiskt land. Har sett många av dina bilder därifrån också. Fina!

    /Mats

    Kommentar av Mats | oktober 4, 2009 | Svara

    • Hej Mats!
      Vad kul. Jo jag håller lite koll då och då. Det blev ingen resa den här sommaren men någon gång ska det bli av igen.
      Hälsningar Sonja!

      Kommentar av sonjac | oktober 4, 2009 | Svara


Kommentera

