Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Lycklig på jobbet

Och så måste jag gnälla på mig själv igen… varför har jag ingen kompaktkamera som alltid kan vara med?

Idag slutade jag tidigt på jobbet, klo 10,30 😀 Jag promenerade någon knapp timme i det härliga vädret. Det är kallare nu, tom lite frost på träräcken i soluppgången, men solen sken så underbart.

Utanför en firma på Valhallavägen höll några grabbar på att lossa kartongen från en lastbil. En av killarna stod och dansade och sjöng medan han jobbade, och det var inte för kompisarna utan för han var så glad. Jag var ju tvungen att slänga åt han en glad kommentar och han bara garvade och önskade en fin fortsättning på dagen. En härlig människa.

Nu några timmar senare har det mulnat på lite. Jag tror jag ska fixa lite kaffe och lägga mig på soffan och läsa en stund. I morgon blir det ”sovmorgon” till kl 05, 00… det är hela två timmar senare än i morse 😀

oktober 1, 2009 - Posted by | ditt och datt

2 kommentarer »

  1. såg en vnsinnigt behändig på bokmässan. Snygg som sjutton men jag vet inget om bidkvalitet eller pris. Måste nog maila ägaren o fråga vilket märke o modell det var så jag kan kolla lite. Den var iaf perfekt ta med storlek….

    Kommentar av Maria | oktober 1, 2009 | Svara

    • Det verkar finnas en miljon olika kompakter ungefär, svårt att välja 😀

      Kommentar av sonjac | oktober 2, 2009 | Svara


Kommentera

