Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Idétorka

bilivattenisland-4482

Nu har jag väldigt mycket idétorka när det gäller både bloggande och fotande. Det är för äckligt hett både ute och inne, jag vill fota fåglar och insekter, vita näckrosor och flicksländor på näckrosblad men det blir inte av.

Bilden ovan är från Island förra sommaren. Jag tror nog att jag haft den här tidigare, det är en favoritbild på Janne i bilen. Jag sprang över först utan långbrallor för att kolla hur djupt det var och hur botten kändes.

augusti 8, 2009 - Posted by | Island

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

