Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Bloggat länge och köpt ny säng

Screenshot-179-Tengel-01

Jag råkade se att jag bloggat drygt ett år här på WordPress nu. Fast egentligen har jag bloggat sedan 2003-10-26, då jag skrev mitt första inlägg om mina akvarier och innevånare på Zoopet.com  Inte illa att ha bloggat regelbundet i nästan 6 år.

Men numera bloggar jag bara här. Det känns lite friare att blogga om precis vad som helst och inte bara akvarier.

Janne och jag gick upp till IKEA och köpte nya sängar idag. Sen släpade vi hem dom med hjälp av IKEAs rullvagnar, och tog givetvis upp vagnarna direkt igen. Jag hoppas sova lite mer vilsamt hos Janne nu. Men någon bäddmadrass hittade vi inte, dom var slut. Så vi fortsätter med den vi hade tidigare ett tag till.

Jag tog den allra mjukaste och Janne den hårdaste sängbotten. Det blir nog bra med det, och i morgon ska den gamla till tippen 😀

Bilden är en screenshot från mitt Sims3-spel. En av mina simmar har hittat en buske som det växer fiskar på i närheten av sitt jobb 😉



juli 24, 2009 - Posted by | bloggar, ditt och datt, sims

2 kommentarer »

  1. skönt med nya sängar…
    Man borde kanske pröva sims… eller också låta bli för jag måste a tid att klia fåren med

    Kommentar av Maria | juli 25, 2009 | Svara

  2. Allvarligt… om du tror du skulle tycka Sims är kul och inte har tid att spela… köp det inte. Det är så vansinnigt kul och timmarna rullar iväg när man sätter sig vis spelet 😀

    Kommentar av sonjac | juli 26, 2009 | Svara


Kommentera

