Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Inte arg på Comhem längre…

Jag är bevakad… av Comhem 😉

Efter jag skrev mitt frustrerade inlägg i ”morse” (hade jobbat natt) hade Samuel Garlöv på Comhem hittat inlägget och svarat vänligt på det. Jag har fått några kommentarer tidigare av honom då jag skrivit om Comhem (Samuel, om du läser detta, kolla inlägget ovan också ;)).

Jag tycker det är kul att ”de stora elefanterna” är ute på nätet och kollar upp vad vi gräsrötter ventilerar. Den här direktkontakten är bra. Det blir mer personligt och det känns som om man som kund/person med åsikt blir tagen på allvar. Ju större företag ju längre från kunderna/gräsrötterna brukar det ofta vara, eller har i alla fall varit.

Jag hade också fått ett snabbt och vänligt svar på mailen jag skickade till Comhem, med en länk till webmailen.

juni 26, 2009 - Posted by | reklam

6 kommentarer »

  1. Jo, jag saknar nog Comhem lite, de var bättre än Tele2…

    Kommentar av Anna | juni 28, 2009 | Svara

    • Ha! ha! Ja man är lite sur ibland, som med sena bussar och tåg, men glömmer att det fungerar ju för det mesta. Ju bättre någonting fungerar, ju surare blir man då det strular. När det ”alltid” är strul med någonting förväntar man sig inga under och blir inte riktigt lika besviken… ungefär så tror jag 😀

      Kommentar av sonjac | juni 28, 2009 | Svara

      • Yepp!
        För att inte tala om när X2000 är typ 5 min försenad. Då är det akut panik! 😀
        Funkar ju så bra annars…

        (Förresten, är det inte roligare att köra den snabba jäkeln mellan Sthlm-Sundsvall?) 😀

        Kommentar av naturligabilder | juni 28, 2009

  2. Ha! ha! Jaaa, fast just x2000 är ett sorgebarn, den har väl aldrig fungerat ordentligt egentligen.
    ”Snabba jäkeln mellan Sthlm-Sundsvall”… vad kan det vara du menar? Är det kanske den där upphottade Reginan som provkörs där eller?
    Jag tycker våra nya pendeltåg går alldeles lagom fort,160 km/h när banan medger det. Lite vill man väl hinna se också 😉

    Kommentar av sonjac | juni 28, 2009 | Svara

  3. Bra bild! Den sparar jag 🙂

    Mvh

    Samuel

    Kommentar av Samuel | juni 29, 2009 | Svara

    • Ha! ha! ”Bra” vet jag inte, men lite rolig i alla fall 😉 Det ser rätt knäppt ut när spelkaraktären går runt i Comhemkläder i spelet 😀

      Ha en fin dag! /Sonja

      Kommentar av sonjac | juni 29, 2009 | Svara


Kommentera

