Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Konstgjord andning…

Snabbast och enklast var visst att ladda upp ett nytt tema, för att få tillbaks bloggrullen. Men då försvann givetvis min fina Isländska flygande strandskata. Jag ska fixa lite i helgen med det, har inte bilden på den här datorn och jag är så förtjust i skatan.

Gissa vad en tågdel av de nyaste av de tre pendeltågstyperna i Sthlmstrafiken väger… 217 ton 😀 Oftast kör vi dom parvis, 434 ton… det är rätt mycket det.

maj 28, 2009 - Posted by | ditt och datt, järnväg

2 kommentarer »

  1. Nej…vad händer nu försvann den den andra layouten som jag gillade så…! Men men det är ju din blogg! 😉

    Kommentar av Steff | maj 28, 2009 | Svara

  2. Äsch jag bara testar lite. Jag har inte alls bestämt mig än Steffe. Jag måste ha tillgång till min externa disk så jag får in den flygande strandskatan igen, den försvann visst 😉
    Men bloggrullen är framme igen i alla fall.

    Kommentar av sonjac | maj 28, 2009 | Svara


Kommentera

