Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Bloggrullen borta???

Och vart sjutton har mina blogglänkar tagit vägen då??? Dom finns ju där dom ska när jag går in som admin och kollar.

Jag är lite för trött för att rota djupare i det här, sov väl 3 timmar i natt ungefär (klockan ringde 03,15 😦  ), men det är absolut inget jag gjort med flit i alla fall. Jag har inte rotat med bloggrullen på länge. Jag är lite störd över att wordpress gör om saker då och då, men eftersom allt är gratis går det väl inte att klaga precis. Jag tänker på att det inte går att lägga upp bilder som är mer än 500px längre.

Steglitserna är nu borta från min matning. Dom håller säkert på och förökar sig för fullt. Det är bara hackspetten, ett par talgoxar och någon blåmes som syns till, och skatorna och kråkan. Jag tror att jag har ett talgoxpar som bor inne i en av mina väggar.

maj 28, 2009 - Posted by | ditt och datt

6 kommentarer »

  1. Nu är man med igen! 🙂 Och ny design också!
    Men det var väl inte så dumt…ser ju bra ut!
    Det kan vi väl köra på? 😉
    Jag har problem med mitt galleri på onecom…det strular som f*n när jag ska ladda upp bilder…det funkar ända till Successfull upload men inga bilder kommer in…har hållit på både ngn vecka innan Öland och hela denna vecka…men ingen lösning i sikte…idag fick jag mail om att en tekniker tittat på problemet och att det skulle vara löst men icke då…det var som vanligt.
    Gillar ju det där galleriet för när det fungerar så är det ju så smidigt och jag har det ligger på min hemsida och länkar till det…jaja…får se hur det blir med det…idag la jag ner…kanske jag orkar med sk*ten i morrn…vi får se det suger energi när det strular..blir det fint väder så blir nog fota istället…har inte varit ute på hela veckan så jag är en aning sugen på att krama min kamera lite! 🙂

    Kommentar av Steff | maj 28, 2009 | Svara

    • Jag hann visst byta design 😉 Men här finns en sådan där svaraknapp på enskilda kommentarer. Det är bra, om den fungerar som jag tror. Jag testar nu, du är försökskaninen 😀

      Kommentar av sonjac | maj 28, 2009 | Svara

      • Det vete sjutton om det fungerade som jag trodde. Svarar mig själv nu…

        Kommentar av sonjac | maj 28, 2009

      • Jag skriver lite här efter klick på svaraknappen…fasen hinner inte med i svängarna ju! 🙂 😉

        Kommentar av Steff | maj 28, 2009

  2. Jomen det funkade! 🙂 🙂

    Kommentar av Steff | maj 28, 2009 | Svara

    • Jag får se om jag behåller det här temat… men svaraknappen är ju bra… och bloggrullen 🙂

      Kommentar av sonjac | maj 28, 2009 | Svara


Kommentera

