Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Snabbtest Nikon P90

Jag gjorde en extremt kort och slarvig snabbtest av zoomomfånget på Nikon P90 innan jag ens fått i mig kaffet. I veckan ska jag testa lite vid mina fröautomater. Inte för att jag behöver komma närmare men jag vill se hur smådetaljer och färger återges, och hur den fungerar att fota genom altanglas med 😉

Utsikt från Jannes fönster:

04-n03712

03-n0372

02-n0373

01-n0375

mars 15, 2009 - Posted by | jämförelse, reklam

2 kommentarer »

  1. Jag funderar på en Nikon P90.. var på staden idag och förhörde mig. Den verkar ju hur bra som helst.. Min Olympus är bara lite över ett år, men nu så har locket till batterierna brustit rätt av och laga det skulle gå på ca. 1500 kronor.
    Ha de fint/Pialotta

    Kommentar av Pialotta | mars 30, 2009 | Svara

  2. Jag tror nog du blir nöjd om du väljer en P90. Jag har inte hunnit testa så mycket mer, Janne behövde den till sina kurser 😉 Men det blir nog fler tillfällen längre fram.

    Ha en fin dag! /Sonja

    Kommentar av sonjac | april 1, 2009 | Svara


Kommentera

