Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

För mycket krafs ivägen

04-2974

Jag fortsätter försöka fota flygande steglitser. Jag gillar effekten här men det är för mycket grenar i vägen. Jag fick beskära rätt konstigt också. Det var en fröautomat för nära på högra sidan.

Jag vet mycket väl att det inte är många som gillar sådant här, men jag gör det, det räcker för mig. Men jag skulle vilja ha huvudet skarpare. Det är lite väl grått väder som ger lite för långa tider.  😀

mars 12, 2009 - Posted by | fåglar

2 kommentarer »

  1. Jag gillar såna här bilder, bortsett från att den är lite tight beskuren som du säger så är den kanon tycker jag.
    /P

    Kommentar av Per | mars 12, 2009 | Svara

  2. Åh du gillar också liknande Per. Kul.
    Det är så tätt med grenar där dom håller till, men jag vet ju att skulle inte buskarna finnas där skulle inte fåglarna trivas heller.

    Kommentar av sonjac | mars 12, 2009 | Svara


Kommentera

