Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

En utmaning

bild2

Jag har fått en utmaning av Malin

REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SANNINGAR

1. Jag har 20 akvarier igång just nu med vattenvolymer från 10-160 liter.

2. Jag är vänsterhänt.

3. Jag tycker om råttor, har haft 10 tamråttor samtidigt, men blev tyvärr allergisk mot dom.

4. Jag har dykcertifikat och har varit på Maldiverna och dykt med hajar.

5. Jag spelar datorspelet Sims2 hela nätterna.

6. Jag har aldrig varit intresserad av att skaffa barn.

7. Fast jag har kört tåg i 22 år har jag hittills aldrig kört ihjäl någon männsika.

Jag utmanar de här personerna, om dom har tid och känner för det 😉

Janne

Morellen

Ulrica

Staffan

Linda

Steffe

Johnny

februari 7, 2009 - Posted by | bloggar

7 kommentarer »

  1. Men för katten…inte kan jag va med på det här, jag känner ju inte ens sju personer…har ju bara katterna och Ulla och D700 som mina närmaste vänner! 😉

    Nämen ärligt talat så är jag en aning allergisk mot listor/ kedjebrev och sånt dära…hoppas det inte gör något att jag står över?

    Kommentar av Steff | februari 7, 2009 | Svara

  2. Det är inga problem alls Steffe. Jag tänkte att du skrev i bloggen att du inte hade någonting att göra för vädret var så dåligt 😉
    Jag gillar inte heller kedjebrev fast tyckte att just det här var lite roligare 😀

    Kommentar av sonjac | februari 7, 2009 | Svara

  3. Tack Sonja…phuuu…! 😉
    Idag ska vi i alla fall hjälpa sonen flytta…för vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på…har ju varit ute på vift här och var i vårt avlånga iom studier och praktik o sånt…Umeå, Holmsund, Sundsvall, Ånge, Norrköping och nu Nyköping.
    Dimma som fan är det här…

    Kommentar av Steff | februari 7, 2009 | Svara

  4. Självklart kör jag utmaningen :). Det är alltid kul att få veta lite mer om personerna bakom bloggarna!

    KRAM och ha en supermysig helg.. jag läste att ni båda var lediga tillsammans i helgen.. härligt härligt!

    Ulrica

    Kommentar av ulrica | februari 7, 2009 | Svara

  5. Jag tycker det känns så uppfriskande att höra det där med barn från en kvinna. Annars är det så många som faller in i kvinnorollen och bara ”längtar efter barn” bara för att man förväntas det.

    Kommentar av naturligabilder | februari 7, 2009 | Svara

  6. Nu har jag svarat

    Kommentar av Maria | februari 8, 2009 | Svara

  7. Hallå!

    Du…jag antog din utmaning i alla fall… kände för det nu… 🙂

    Hoppas du mår bättre idag och jag är väldigt nyfiken på hur det kommer att gå med ditt gömsle…funderar på något här med…fan det är ju mer fåglar här utanför än vad det är vid mitt matarställe! 🙂

    Kommentar av Steff | februari 11, 2009 | Svara


Kommentera

