Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Vilken bild del 1

Efter mycket tjafs på jobbet angående fula tavlor på väggarna ska vi ha fotoutställningar i stället. Dom som vill vara med skickar in en bild för bedömning. Jag har svårt att bestämma mig och tänkte att jag skulle få något tips här. Jag lade in 12 olika uppdelade på tre och tre. jag lyckas inte ladda upp fler i taget här på wordpress.

Det ligger en omröstning längst ner i del 4 och man kan kryssa en eller flera alternativ.

12-fontan01

11-bokskog02

10-lunne03

januari 19, 2009 - Posted by | jämförelse

14 kommentarer »

  1. Åh, guuud så svårt…man ska bara välja en bild alltså?
    …tänkte bäst att höra/fråga först innan man klickar för ibland så när man klickat så försvinner möjligheten att klicka igen och då vill jag ha tänkt över det noga om det bara är en bild…
    Det är såååå fina bilder allihopa!

    Kommentar av Steff | januari 19, 2009 | Svara

  2. Jahajaaaa… eh… jag tror att man bara kan rösta på en… jag ska prova själv, vänta…

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara

  3. Det går bara att rösta på en märker jag. Kanske någon inställning som jag borde kryssat i innan… ska kolla lite till…

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara

  4. Nu har jag ändrat Steffe så det går att kryssa i flera alternativ 🙂

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara

  5. Okidoki…då är det ”bara” att rösta på…!! 😉

    Kommentar av Steff | januari 19, 2009 | Svara

  6. Nu har jag röstat på 7 av dina superläckra bilder Sonja 🙂
    När jag röstade så tänkte jag på hur de skulle se ut som utskrifter och upphängda på en vägg.
    Alla bilder var riktigt snygga måste jag bara säga också!

    Lycka till i tävlingen!
    Mvh Carl

    Kommentar av Leonard | januari 19, 2009 | Svara

  7. Mycket vackert alltihop men jag valde ut några som jag tycker sticker ut lite mer.
    /P

    Kommentar av Per | januari 19, 2009 | Svara

  8. Nu har även jag röstat, men jag säger inte på vilken.
    Jag gillar motljus om kvällen 😉

    Kommentar av Janne Arleklint | januari 19, 2009 | Svara

  9. Tack ska ni ha. Jag tror att planerna på att det är en tävling skrinlades, men hur det är tänkt att fungera för övrigt vet jag inte… tror inte någon annan vet heller. Gissar att dom vill se hur stor respons det blir först. Jag har ingen aning om var på jobbet det ska hängas, eller hur många i taget eller hur långe åt gången.
    Det är lite olika naturteman för 2009 var det enda.
    Sen så blir dom inte så stora. Det är inköpt ramar redan, typ 40×50 och sen ska det passepartouter till. Så själva bilderna kommer inte att bli större än 20×30. Lite synd med så smått, tycker jag.

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara

  10. Lätt att välja bland alla fina bilder var det inte, men jag valde ut några på den spontana känslan och röstade iaf. Kan hålla med om att ett bildformat på 20 x 30 för någon av de här bilderna känns som lite i minsta laget, men men.

    Kommentar av Staffan H | januari 20, 2009 | Svara

  11. Utan tvekan bild 1, helt makalöst bra bild Sonja! Men det var vackert rakt igenom…men 1:a…mums!

    Kommentar av buchwald | januari 20, 2009 | Svara

  12. Tack ska ni ha för att ni lägger lite tid på detta. Just nr 1 skulle kunna fungera väldigt bra, det finns en kategori som heter fantasi och det är ju en teknikmiljö jag jobbar på, även om man kan spana in mycket natur från tåget då man kör.

    Jag väntar någon/några dagar till innan jag bestämmer mig.

    Kommentar av sonjac | januari 20, 2009 | Svara

  13. Nu har jag röstat på tre av dina genomgående fina bilder…särskilt en blev jag väldigt förtjust i!
    Sååå vackert!

    Kommentar av Steff | januari 20, 2009 | Svara

  14. Förresten; såg att du frågat om ankorna, de är tretton stycken nu.

    Kommentar av Maria | januari 20, 2009 | Svara


Kommentera

