Sonja C's Weblog

Just another WordPress.com weblog

Slit och släp

Jobbhelg och inte mycket ledigt. Janne kör Nikonkurser och åkte iväg innan jag klev upp. Strax ska jag iväg och då har Janne inte hunnit hem än. ja, ja det är så det är. Nästa helg är jag i alla fall ledig.

Jag måste komma på vad jag ska skicka in för bild till jobbets fotoutställning. Det är några teman: fantasi, natur, vatten och skogsdunge. Typ alla mina bilder passar in på ena eller andra sättet 😉 det gör det inte lättare att välja precis. Kanske jag skulle ha en liten omröstning här på bloggen… eller kanske inte 😉

Ingen bild idag, jag måste iväg strax så jag hinner inte…

januari 18, 2009 - Posted by | ditt och datt

7 kommentarer »

  1. Gärna omröstning. 🙂
    Jag gillar att frossa i fina naturbilder. 😀

    Kommentar av naturligabilder | januari 18, 2009 | Svara

  2. Jag tycker den fina bild där man ser alla steglitser sittandes på fröautomaten 🙂

    mvh // johannes

    Kommentar av Johannes Glännman | januari 18, 2009 | Svara

  3. halkade in här. Har sett lite av dina bilder på Nikonforum men åhh så mycket trevligt och inspererande det fanns här=) länkar till dig så ajg hittar tillbaka.

    Kommentar av Ejris | januari 18, 2009 | Svara

  4. Mmmm… ska fundera lite till. På ett sätt skulle jag vilja visa upp något mer… utflippat som den där flygande steglitsen på högkant med extrem rörelseoskärpa. Men jag vet inte om just kolleger på jobbet skulle uppskatta den 😉
    Jag har några isbilder jag gillar mycket, och natur på Island eller Kråkenes, Norge. Kanske blåsippor med snömössor vore något, eller en flygande humla eller trollslända… svårt är det.
    Steglitserna på fröautomaten är också en jag gillar mycket.

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara

  5. Hejsan Ejris!
    Kul att du hittade hit. Jag har varit en aning oaktiv på både NaturfotoForum och Nikonforum nu i vinter. Men till våren blir det nog mer fotande.

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara

  6. Godmorgon på dig! Jag tycker du kan plocka ut 5-6 bilder som du själv tror på. Sen kan du ordna en omröstning här på bloggen.

    Kommentar av Janne Arleklint | januari 19, 2009 | Svara

  7. Godmorgon älskling, säger hon kl 12,31 😉

    Ja kanske ska försöka med det. Men jag blir så jäkla störd över att det inte går att få in mer än ca 3 bilder/inlägg nuförtiden. Kanske det beror på bloggtemat, jag vet inte, eller så ska wordpress bara jäklas med folk.

    Kommentar av sonjac | januari 19, 2009 | Svara


Kommentera

